درب لابی l509
بدون دیدگاه

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دلیل ساختار متفاوت نسبت به سایر مدلهای درب ورودی دارای مقاومت و امنیت بسیار بالاتری هستند. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی دارای ورق های فولادی در خود می باشد. قفل ها و لولا ها در درب های ضد سرقت دارای جنس درجه یک نسبت به مدل درب های معمولی می باشند. قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت اصل از مقاوم ترین و جدید ترین محصولات بازار می باشند. زبانه قفل های باکیفیت ضد سرقت از فولاد بوده و در برای اسید، ضربه و برش بسیار مقاوم هستند. درب ضد سرقت ارزان و باکیفیت را تنها می توانید از درنا جوب فارس تهیه نمایید. تضمین کیفیت و قیمت در درنا چوب منجر به افزایش فروش محصولات و جلب اعتماد مشتریان عزیز می شود. برخی مدلهای مجموعه ما توسط دیگر سازندگان درب کپی برداری و تولید شده است اما از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با محصولاتما نمی باشند.

درب ضدسرقت ممکن است به مدل های متنوع قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. مهمترین و اصلی ترین اجزای درب ضد سرقت قفل و ورق های فولادی است که به صورت سرتاسر در داخل این درب ها استفاده شدند. درب ایرانی از شیک ترین و مقاوم ترین محصولات بازار می باشند. باید بدانید درب ضد سرقت ایرانی نسبت به محصولات خارجی دارای مقاومت و کیفیت مشابه بوده ولی با قیمت بسیار ارزان تر می توانید تهیه و نصب نمایید.

محاسن استفاده از درب ضد سرقت نسبت به درب چوبی

  1. نصب بسیار آسان درب ضدسرقت
  2. تنوع و زیبایی قابل توجه در محصول نهایی در ضد سرقت
  3. مقاومت و امنیت بسیار بالا (با نصب این درب ها دیگر نیازی به نصب حفاظ آکاردئونی ندارید)
  4. تنوع قیمت با توجه به نوع برجستگی
  5. استفاده از روکش های طبیعی چوب
  6. دارای عایق صدا و حرارت
  7. امکان نصب انواع قفل و چشمی هوشمند
  8. امکان نصب دزدگیر و قفل آژیردار
  9. امکان ساخت در ابعاد دلخواه مشتری
  10. مقاوم در برابر عوامل محیطی
  11. قیمت بسیار مناسب نسبت به امنیت و کارایی درب ها

انواع درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت p2018لوتوس بیضی
درب ضد سرقت p2018لوتوس بیضی

 

هم اکنون بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار از کشورهای ترکیه و چین است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب ضد سرقت در ایران، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این مدل درب ها با کیفیت بسیار قابل توجه ای شده اند. درب ورودی ضد سرقت شیشه خور از مدل های کلاسیک و مدرن بازار است که نصب آن تاثیر بسزایی بر روی دکوراسیون ساختمان شما دارد. درب ضد سرقت سفید از محصولات پرطرفدار بازار می باشد.

برند های درب ضد سرقت

  1. درب ضد سرقت ایرانی
  2. در ضد سرقت چینی
  3. درب ضد سرقت ترک

تفاوت ظاهر درب های ضد سرقت

  • اولین تفاوتی که در در ضد سرقت مشاهده می شود در نوع چهارچوب‌ها آنها است.
  • تفاوت بعدی در لولاها در ضد سرقت چینی و ترکیه ای است.
  • سومین تفاوت در رویه های لنگه درب‌های ضدسرقت ترکیه ای و چینی می‌باشد.
محاسن درب ضد سرقت
محاسن درب ضد سرقت

 

مشخصات فنی درب ضد سرقت

در داخل درب ضد سرقت از یک ورق فلزی بسیار محکم استفاده شده که مانع از هر نوع ورود خارجی و نفوز سارقان می شود. ساختار آن ها به گونه ای است که بعد از نصب غیر قابل اهرم کردن است.
بر عکس درب معمولی این نوع درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب اتصال پیدا نکره و با استفاده  از قفل و ساختاری که در  گاو صندوق ها به  کار رفته، درب های ضد سرقت از چندین نقطه مجزا به چهارچوب اتصال پیدا کرده و این  ویژگی های مختص به درب های ضد سرقت است.
در اطراف درب ها یک نوار لاستیکی به منظور جلوگیری از گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده می شود همچنین این درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی می باشند.
یکی از ویژه گی های مهم این درب ها نصب آسان است که در پایان عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت می شود که این منجر به کمترین آسیب وارده به درب است.

ضخامت ورق به کار رفته در درب ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست،  قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می کنند.این درب ها دارای قفل های شب بند می باشد.
تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده و روکش های متنوع از جنس های مختلف زنگ اضافی و دوربین چشمی که در خود درب قرار گرفته است باعث متمایز شدن این درب ها نسبت به درب های چوبی است.
تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن و همچنین دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن و تنوع در ابعاد و ضخامت های آن.

درب ضد سرقت دو لنگه

درب های دو لنگه از جمله درب هایی هستند که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگتر دارای قیمت بالا تری نسبت به درب های آپارتمانی می باشند. درب هایی که در بیرون از ساختمان نصب می شوند به دلیل مواجه با عوامل محیطی مانند رطوبت باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشند به همین دلیل در ساخت آن ها بیشتر از رویه های فلزی و چوب با کیفیت استفاده می شود.

قفل درب ضد سرقت

مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادی را ایجاد کنند. در صورت بروز این گونه مشکلات تعمیرکار درب ضد سرقت میتواند اقدام به تعویض قفل ضد سرقت کند. قفل ضد سرقت کال ترکیه بهترین قفل موجود در بازار و تمامی استانداردهای لازم را دارد. این قفل در کشور ترکیه تولید و وارد می شود. مهمترین قسمت قفل این دربها مغزی آن است که برای تعویض مغزی قفل باید قسمت های مثل شب بند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از آن خارج شود. دستگیره از دیگر یراق آلات نصب شده بر روی این دربها می باشد که بر روی کارایی ساده و زیبایی این درب ها تاثیر گذار است.

چهارچوب های در ضد سرقت

چهارچوب های درب ضد سرقت  شامل یک تیرک افقی در سردر و یک تیرک افقی در کف است و دو تیرک عمودی در دو طرف قاب که مجموعا” آستانه درب را تشکیل داده اند. چگونگی شکل درب مهم نیست، اگر سایز هم غیر استاندارد باشد این نکته اولیه را باید یادتان باشد که درب ضد سرقت شما باید درون چهارچوب جا بیفتد و چفت شود، البته باید خاطر نشان کرد که توجه به این نکته استقامت و استحکام درب را در بر خواهد داشت با توجه به اینکه بحث غیراستاندارد بودن درب نیز مهم است.

 

چهارچوب درب ضد سرقت
چهارچوب درب ضد سرقت

 

انواع چهارچوب

  1. چهارچوب فلزی
  2. چهار چوب چوبی

به طور معمولا برای چهارچوب درب ضد سرقت و درب داخلی از فریم های فلزی با ضخامت های متفاوت استفاده می شود اما به طور کلی چهارچوب هایی که برای درب ها استفاده می شود با توجه به مدل آن ها متفاوت است برای درب های داخلی علاوه بر چهارچوب فلزی از فریم های چوبی برای زیبایی نیز استفاده می شود، همچنین عرض فریم باتوجه به ضخامت دیوار ساختمان متفاوت است، معمولا برای درب های ورودی ساختمان از چهارچوب های فلزی استفاده می شود، این نوع چهارچوب ها در برابر ضربه مقاوم می باشد.

نگهداری درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت به علت مقاومت و استحکام بالایی که دارند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند، اگر از درب های ضد سرقت به درستی نگهداری نشود به طور قطع میتوان گفت که عمر مفید استفاده از آن ها کاهش چشمگیری پیدا میکند، به همین علت است که نگهداری و مراقبت از درب ضد سرقت اهمیت زیادی دارد. بهترین گزینه برای محافظت از ساختمان و آپارتمان درب ضد سرقت می باشد و به همین دلیل دارای ایمنی بالایی است و همچنین در زیبایی فضای خانه تاثیر به سزایی دارد و همچنین مراقبت از درب ضد سرقتتان باعث حفظ زیبایی و دوام و افزایش عمر بیشتر درب ضد سرقت می شود، اگر چه درب های ضد سرقت دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند اما مراقبت صحیح برای حفظ زیبایی و افزایش دوام آنها یک امر ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستوجو

دسته بندی ها

مقالات مرتبط
keyboard_arrow_up